Telmiss - Autoryzowany serwis RTV i AGD

Twój sprzęt naprawimy profesjonalnie

    Telmiss Piła, ul. Jana Styki 3,  tel. 67 2153226,   email: biuro@telmiss.pl

 

Informujemy, że z dniem 31 lipca 2014 r. został zamknięty oddział

UHZE TV Telmiss w Gorzowie Wielkopolskim.

 

Za powstałe utrudnienia Szanownych P.T. Klientów przepraszamy.

 

telmiss1 maly

 

Szukasz pracy?

 

Usługowo-Handlowy Zakład Elektroniki TV "Telmiss" zatrudni osoby na stanowisku

 

serwisant urządzeń AGD

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu

[0] 602266994

 

 

 

 

Skorzystaj z naszego formularza Zgłoszenia serwisowego, by już teraz zgłosić awarię swojego urządzenia.

Zgłoszenie serwisowe

Zapraszamy
od poniedziałku do piątku

w godz. 9:00 - 17:00

Cennik napraw urządzeń AGD

 

 

 

Wymienione ceny są wartościami brutto (zawierają 23% podatek VAT). Ceny napraw podlegają negocjacji.

 

Kategoria sprzętu

Ekspertyza

Naprawa podstawowa

 Naprawa złożona

Odkurzacz

 20,00 30,00 60,00

Kuchenka mikrofalowa

 30,00 65,00 90,00

Okap

30,00 65,00 90,00

Pralka

 50,00 100,00 200,00

Kuchenka

50,00 90,00 180,00

Zmywarka

60,00 100,00 200,00

Lodówka standart

80,00 100,00 200,00

Lodówka SBS

100,00 130,00 250,00

 

telmiss1 maly

 

Wykonujemy ekspertyzy sprzętów RTV - AGD po

przepięciach/wyładowaniach elektrycznych.

 


 

 Usługi dodatkowe:

Koszt transportu w obrębie miasta Piła (przywóz/odwóz) naliczony zostanie ryczałt w kwocie 20zł

Dojazd do klienta naliczany wg ilości przejechanych kilometrów   x 1 zł

Odmowa  naprawy w zależności od kategorii sprzętu  (Ekspertyza + dojazd)

Lodówka w zabudowie to koszt wyciągania i montażu: 30 - 50zł

Wypoziomowanie/drobne naprawy/udrożnienia odpływów/regulacje 50zł -100zł

Koszty sprawdzenia urządzenia w razie rezygnacji z naprawy:

 Koszt sprawdzenia sprzętu AGD 50 zł + koszt dojazdu .

Koszt sprawdzenia drobnego AGD 20 zł

Uwaga:

Zakład nie pobiera opłat w przypadku nie wykonania naprawy z powodu braku możliwości dokonania ekspertyzy technicznej sprzętu.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas demontażu/montażu sprzętu podczas naprawy w warunkach domowych.

Aby uniknąć nieporozumień z tego tytułu klient powinien we własnym zakresie dokonać demontażu/montażu sprzętu.

Zakład udziela 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę(koszt robocizny + podzespoły wymienione i wyszczególnione w karcie naprawy).

Wykonana wcześniej ekspertyza w naszym zakładzie wliczona będzie w koszt ewentualnej późniejszej naprawy nie przekraczającej 14dni od wystawienia ekspertyzy.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt nie odebrany z naprawy w ustalonym pisemnie lub telefonicznie terminie.

Gwarancja na wykonane czynności naprawcze nie obejmuje czyszczenia/konserwacji.

Klient zobowiązany jest poinformować serwis o wcześniejszych, nieskutecznych próbach napraw oddawanego sprzętu. Nie ujawnienie tego faktu może spowodować wstrzymanie wykonywanej naprawy oraz naliczenie kosztów ekspertyzy sprzętu w/g. cennika.

Podpisanie przez klienta zlecenia/karty naprawy wykonania naprawy jest równoznaczne z przyjęciem warunków niniejszej umowy oraz zasad ustalania ceny naprawy.

 

Porozmawiajmy przez Gadu-Gadu

Telmiss Piła 
Chcesz zgłosić usterkę swojego urządzenia lub uzyskać informację o przebiegu jego naprawy?

Iza

  Chcesz zamówić części? 

Monika

Gościmy na stronie

Odwiedza nas 3 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy.net

Usługi Piła